Kamenná prodejna z technických důvodů zavřená

Možná vás zajímá, jaké reakce v lidech vzbudily nové produkty od Applu pár týdnů po jejich vypuštění na pulty obchodů. Z ankety mezi americkou populací však vzešly dosti zajímavé a pro někoho nečekané výsledky.

Konkrétně se jedná o průzkum společnosti Bank of America Merril Lynch. Paradoxně z něj vyplývá, že uživatelé si mnohem více oblíbili nová bezdrátová sluchátka AirPods než chytré hodinky Apple Watch.

(obrazek)

Dvanáct procent respondentů uvedlo, že má v plánu koupi bezdrátových sluchátek AirPods. Z tohoto počtu se dá dojít k předpokládanému zisku pro Apple v hodnotě 3 bilionů. Průzkum se zabýval také důvody, které uživatelé uvádějí v případě, že nemají zájem o nová sluchátka. Na prvním místě jsou lidé, kteří tvrdí, že jim jejich aktuální sluchátka plně dostačují. Tito uživatelé byli zastoupeni 56 procenty. Lidé, pro které jsou bezdrátová sluchátka od Applu příliš drahá, představují 40 procent respondentů. Pouze 11 procent uživatelů má strach z nedokonalého propojení telefonu a sluchátek.

Statistiky Apple Watch vypadají trochu smutněji. Pouze 8 procent respondentů vlastnilo první generaci těchto chytrých hodinek a dalších 8 procent se chystá ke koupi druhé generace. Je však zajímavé, že 70 procent z lidí, kteří si koupili Apple Watch 2, jsou lidé, kteří první generaci nikdy neměli. Zbývajících třicet procent jsou lidé, kteří nyní upgradují z první generace na generaci druhou.

Pokud se ptáte, proč uživatelé neprahnou po Watch 2, tak je nutno dodat, že 43 procent respondentů je považuje za příliš drahé a dalších 33 procent nechce mít s chytrými hodinkami vůbec co dočinění.

29.09.2016