V nedávné době se na internetu a celkově v online světě odehrála poměrně velká novinka, kterou je prodej služby LinkedIn. Jedná se o sociální síť, ale ne jen tak ledajakou. LinkedIn je sociální síť pro profesionály ve svém oboru, kde se lidé dostanou díky práci k zajímavým lidem, hodně zajímavým kontaktům a dalším profesním věcem, které je mohou posunout poměrně výrazně daleko. Služba je to poměrně starší, nicméně velký boom a hodně novinek zaznamenala až před několika lety zpět, kdy se k ní vrátilo poměrně hodně lidí a aktivně tuto službu začali používat.
(obrazek)
LinkedIn je služba, o kterou mělo zájem v minulosti hodně investorů, nicméně až letos se stal poměrně hodně velký zlom, který ovlivní poměrně hodně další služby a kroky společnosti, která službu LinkedIn koupila.
Ptáte se kdo koupit službu LinkedIn? Jak již samotný nadpis hodně napovídá, Apple to bohužel není, jelikož tuto šanci bohužel propásl, což je poměrně velká škoda, jelikož by se jejich služby a integrace do systému mohli řadě lidí líbit a aktivně ji používat.
Nicméně nákup služby LinkedIn padl na Microsoft, který za tuto sociální službu pro profesionály utratil bezmála 27 miliard amerických dolarů, což je astronomická částka. Nicméně se jedná o silnou a světovou službu, která neustále meziročně roste, což je velký plus a pevně věříme, že Microsoft se o danou službu bude starat dokonale a aplikuje ji do svého systému, což je předem jasné.
Apple bohužel nákup této služby promeškal, což je nesmírně velká škoda, nicméně pevně věříme, že v rukách Microsoftu bude LinkedInu více než dobře, což je předem jasné. O jaké novinky se bude v budoucnu jednat zatím není známo, ale předpokládáme, že se o nějaké razantní změny jednat nebude, jelikož se jedná o zavedenou a roky používanou službu, která je určena pro profesionály, což samo o sobě mluví za vše.