Pokud si zákazník zakoupí nějaký nový produkt nebo příslušenství přímo v Apple Store a to po celém světě, zaměstnanci Apple Store daný produkt nebo příslušenství dají právě do igelitové tašky se šňůrkami. Jistě takovou tašku doma máte, nebo alespoň přesně víte, o co se přesně jedná a dovedete si to živě představit. Igelitová taška na sobě má větší logo celé společnosti Apple.

Tento způsob balení produktů nebo příslušenství se stal tolik oblíbený, že si lidé právě tyto tašky oblíbili natolik, že se z toho stala jistá ikon pro Apple Store prodejny po celém světě.

(obrazek)

Nicméně víte, že Apple je společnost, která hodně dbá a lpí na ekologickou stránku vystupování a igelitové tašky tomu popravdě moc nepomohou – právě proto se společnost Apple celkově rozhodla, že zapomene na ony ikonické igelitové tašky a začala svoje produkty a příslušenství balit do tašek papírových, které jsou daleko ekologičtější a také šetrnější k životnímu prostředí.

Společnost Apple plánuje přejít celkově na tašky, které jsou z celých 80ti procent recyklovatelné a díky tomu se také drží hesla, které neustále prosazuje – „Chceme opustit svět lepší, než jaký jsme našli.“

Celou situaci Apple komentuje také tím, že chce lepší okolní svět a držet se svého hesla jak se říká zuby nehty a díky tomu si uvědomit celkově to, co chce dělat a jakým směrem se vydat. Ekologie je hodně silnou stránkou společnosti Apple, na kterou opravdu hledí a plně si ji věnuje.

Zaměstnanci Apple Store jsou také poučeni se ptát zákazníka, zda jim na všechny jejich produkty a příslušenství stačí pouze jedna papírová taška. Dříve dávali každý kus zboží nebo příslušenství do extra nové tašky.

24.05.2016