Bostonská právnická firma Block & Leviton uvedla, že podala skupinovou žalobu na Apple. Žalující stranou jsou lidé, kteří jsou nespokojeni s tím, jak se Apple vypořádal s předobjednávkami na iPhone 7 a iPhone 7 Plus minulý pátek.

Když si někteří účastníci programu iPhone Upgrade Program chtěli předobjednat svůj iPhone 7 nebo iPhone 7 Plus, byli nuceni jej objednat v místním Apple Store namísto běžné objednávky online. Mnoho značkových Apple obchodů však nebylo připraveno a nemělo na skladech dostatečné množství iPhonů, takže někteří uživatelé neměli možnost volby modelu, barvy nebo velikosti paměti, jakou chtěli.

(obrazek)

Mnoho zákazníků zapsaných v programu iPhone Upgrade bylo nespokojených s průběhem objednávek a nemožností rezervovat daný typ telefonu. Apple se zákazníkům snažil vyhovět sběrem informací, aby zjistil, o které modely je největší poptávka a mohl je zákazníkům dodat co nejdříve. Ani snaha Applu však nezabránila dnešní žalobě. Otázkou je jak daný spor dopadne. Zákazníci prý utrpěli újmu, protože museli buďto přijmout smartphone v konfiguraci, kterou si nepřáli, nebo si počkat na dodání přesné verze telefonu, který vyžadují.

13.09.2016