Dne 20.04 závřeno

Instagram se stává poslední podobou poměrně hodně velký marketingový nástroj, který využívají jak uživatelé ke svoji propagaci, ale také i společnosti a firmy, které chtějí svoje vyráběné produkty dostat co nejrychleji mezi uživatele. Instagram se stal po koupení gigantem Facebookem silný nástroj pro rozjíždění osobního podnikání a celkově propagaci nejrůznějších produktů a další věcí, které chcete propagovat.

Díky tomu aplikace Instagram zareagovala na poslední trendy a prodělala poměrně hodně velký redesing, který lidé zprvu neměli rádi, nicméně postupem času si na ně navyknuli, jelikož na každou novinku si člověk po chvilce zvykne. Změny jsou poměrně hodně razantní, nicméně se nejedná o nic, na co by si člověk nemohl zvyknout.

Jednou již starší novinkou je fakt, že se do Instagramu můžete přihlásit pomocí jednotlivých účtů a již se nemusíte zbytečně odhlašovat a přihlašovat na Instagramové účty, které například spravujete. Díky jednomu kliknutí je máte přehledně otevřené a můžete rovnou publikovat fotografie, které máte například pro nějakou kampaň připravené.

Aktuálně na povrch vyústila další informace o chystané novince, kterou samotný Instagram plánuje. Jedná se podle všeho o novinku, kterou pravděpodobně pojmenuje Insights a bude určená pro společnosti, které s aplikací Instagram operují a spravují svoje kampaně.

Tato skvělá funkce bude pozorovat a sledovat analýzu jednotlivých sledujících, díky čemuž budete moci lépe na svoje návštěvníky a fanoušky zacílit, což je pro fimy, které dělají marketing na Instagramu ideální věc. Tato funkce by se měla objevit na Instagramu během několika dalších měsíců a my se na ni již nyní těšíme.

Aplikace Instagram je velice oblíbená a poslední dobou zažívá poměrně velkou slávu, jelikož se jedná o platformu pro dokonalou propagaci produktů, ale i jednotlivých společností a služeb, které nabízejí.

01.06.2016