V posledních několika dnech jsem se dozvěděli o novém programu, který vytvořil Apple. Ponese název Orchard a bude sloužit k vyhledávání nových marketingových talentů.
V rámci programu bude vybráno deset účastníků, kteří budou mít možnost pracovat a růst po boku stálých členů marketingového týmu Apple. Tým se bude skládat ze čtyř vizuálních návrhářů, čtyř textařů a dvou strategických plánovačů. Orchard je určen pro zájemce s 0 až 3 lety praxe a celý program potrvá tři měsíce.
(obrazek)
Cílem projektu je vzájemné vzdělávání nových návrhářů a vývojářů pro Apple. Účastníci tohoto programu budou pracovat na projektech Applu a budou mít možnost nakouknout pod pokličku i do jiných oblastí než je marketing.
Zájemci musí napsat průvodní dopis a životopis. Důležité je také doložit ukázky dosavadní práce, návrhů a marketingových novinek, které ukáží vášeň a talent pro tuto práci. Přihlášky budou přijmány pouze od třetího října do čtvrtého listopadu. V prosinci budou finalisti pozváni na pohovor přímo do sídla Applu v Cupertinu. Všichni účastníci projektu budou mít po dobu práce pro Apple nárok na odpovídající plat.