Apple včera vypustil tři nové reklamy na nový iPhone 7 a chytré hodinky Watch Series 2. Reklamy poukazují především na voděodolnost nebo fotografické schopnosti.
První z reklam, která nese označení „Go Time“, je asi minutu dlouhá a chlubí se voděodolností hodinek Watch Series 2. Na rozdíl od loňského modelu, letošní smartwatch jsou vodotěsné až do hloubky padesáti metrů. Ve videu vidíme, že kromě válení se u bazénu, plavání na čas a cyklistice v silném dešti, se nové smartwatch dají použít i při surfování. Kromě schopností hodinek je ve videu prezentován i nový operační systém watchOS 3.
(obrazek)
V dalším snímku se Apple zaměřil na své dva smartphony – iPhone 7 a iPhone 7 Plus. Tato reklama je jen půlminutová a značně méně nápaditá. Cyklista nám ukáže aplikaci Wather, která značí bouřku a při vyhlédnutí okna opravdu zjistí, že se venku blýská a prší. I tak popadne kolo a vyrazí na cestu, což by mělo poukazovat na vodotěsnost nových iPhonů. Celý klip provází hudba AC/DC, konkrétně se jedná o začátek písničky s příznačným názvem k ději klipu: Thunderstruck.
V poslední reklamě s názvem Midnight, kterou Apple včera vypustil, vidíme mladíka na skateboardu, který se toulá nocí a fotí vše, co vidí. Reklama je určitě cílena především na mladší zákazníky a na odiv dává především fotoaparát a jeho použití za horších světelných podmínek.
(odkaz)