Prostřednictvím průzkumu společnosti Slice Intelligence jsme se dozvěděli, že MacBook Pro již nyní předběhl všechny své konkurenty, tedy alespoň co se týče počtu prodaných kusů. Během prvních pěti dnů online objednávek MacBook Pro předběhl Microsoft Sufrace Book, ASUS Chromebook Flip, Dell Inspiron 2-in1 i Lenovo Yoga 900. Data vycházejí z údajů od 12 979 prodejců napříč USA.
Prodeje MacBooku Pro během prvních pěti dnů generovaly sedmkrát vyšší zisky, než tomu bylo u 12-ti palcového MacBooku. Tyto údaje tak potvrdily tvrzení Phila Schillera, který hlásal, že nový MacBook Pro si objednalo více lidí než kterýkoli jiný MacBook Pro předtím. V návaznosti na tyto fakta Apple navýšil objednávky dílů u svých dodavatelů, o čemž jste si mohli přečíst v článku, který byl publikován nedávno.
Úspěch nových MacBooků Pro je pro mnohé překvapením. Někteří jej kritizovali kvůli nedostatku portů nebo limitovaným možnostem rozšíření operační paměti. Schiller k těmto výtkám řekl, že pro něj byly překvapující, ale k novým produktům Applu zkrátka patří.
(obrazek)